dinsdag, augustus 29, 2006

Het avontuur is begonnen!

Na weken van uitzoeken, inpakken, dozen naar beneden sjouwen, kibbelen over wat weg moet en wat moet blijven, demonteren van kasten, spullen verkopen of weggeven op marktplaats.nl, heel veel ritjes naar de kringloop en de stort, diepvriesmaaltijden en chronisch slaapgebrek is het dan eindelijk zo ver: de container is weg! Vanochtend om 8:00, oh nee eh… 9:00 wegens file, stonden ze met zijn vieren voor de deur. Vier drukke en gezellige uren later was het gepiept. Het bleek dat de bangmakerij van de taxateur dat het allemaal niet ging passen heel erg meeviel… ondanks onze 192 “items” was er nog ruimte over! Of zoals één van de verhuizers zei: als ik dit er niet in krijg dan moet ik terug naar school :-)



En nu is de kamer leeg. Mooie galm in het huis! Ik zou nu mooi opnamen kunnen maken ware het niet dat de opname-apparatuur in de container zit. Toch wel vreemd, zo’n leeg huis. Het avontuur is nu echt begonnen! Maar eerst even wat slaaptekort inhalen, dan maak ik me daar wel weer druk over…

15 Comments:

At 09:37, Anonymous Anoniem said...

Spannend, spannend, spannend......

Welterusten.

 
At 13:46, Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte met de resterende dagen in Nederland. Jullie komen in de lente aan, de bomen beginnen al knoppen en kleine blaadjes te vertonen.
Goede reis en behouden aankomst.
P&M

 
At 17:10, Anonymous Anoniem said...

ERwin en Emma ik moet zeggen het klinkt allemaal heel spannend en uitdagend. Veel succes en plezier in "kiwiland".

 
At 20:17, Anonymous Anoniem said...

Hallo schatjes,

Wel, jullie waren er inderdaad niet bij, afgelopen zondag in de dienst en ik zal mijn bassist missen, want ik had hem nodig voor de strakte in het ritme. Buiten dat, en vele malen belangrijker, gaat er een prettig personage enne Emma, personages dus, vertrekken.

Jullie verdienen het beste, groetjes Cor

 
At 22:43, Anonymous Anoniem said...

hee erwin en emma,,

hebben jullie alweer wat geslapen? Heel veel succes met de laatste dingen die jullie nog moeten doen en dat alles maar goed mag gaan de komende tijd. God is erbij en Hij helpt jullie wel!

Groetjes Maaike Huisman-Bisschop

 
At 00:33, Anonymous Anoniem said...

We zullen jullie belevenissen heel graag blijven volgen. Het zullen er vast vele zijn en geniet daar samen maar lekker van! Hardstikke goed dat jullie dit gaan doen en we reizen in gedachten met jullie (graag zelfs) mee!
God bless you! in kiwiland...
Mike, Mirjam
Luc, Sarah

 
At 01:24, Anonymous Anoniem said...

Kiwi(hihihi)land. Die houd ik erin.
Wat zullen we je missen in de muziekgroep, Erwin. En ook jou Emma. Je vermoedt niet hoe vaak ik genoten heb van je heerlijke aanstekelijke lach. Jullie zijn twee prachtige mensen! Erwin je weet het hè? Ik wil eens trots met 'n CD in m'n hand kunnen zeggen: "Met hem heb ik samen gezongen!" Ga met God. Het ga jullie goed!!!
Liefs, Marjo

 
At 07:07, Anonymous Anoniem said...

en "the garage sale" dan? Die gaat zeker niet door?
Ik wens jullie nog een paar fijne dagen in ons kikkerlandje.

Groetjes
Henk

 
At 12:39, Anonymous Anoniem said...

Ok, leuk zo'n webside maar hellup ff. wat is 'n blogger and other... Ik niet zo goed in new-sealands... But anyhow.... Geniet van de Nederlandse ruimte in je opgeruimde huis! (jullie ruimen wel op een drastische manier op) en see you op het galgemaal met catan. Imke

 
At 20:11, Anonymous Anoniem said...

hi lieve Erwin en Emma,

het gaat toch echt gebeuren, goede tijd nog bij Emma's ouders.
leuke achtergrond informatie over de welwillende overheid in Eindhoven die niet wil dat mensen op woensdag afval vervoeren :-P

 
At 07:56, Anonymous Anoniem said...

Wat leuk om jullie te volgen. Is Cor de vuilnis nog kwijtgeraakt? Vandaag was de opening van de nieuwe Schakel, het is gewoon geweldig! Nou, sterkte de komende dagen, en tja, wij gaan de herfst in......tís niet eerlijk. We blijven jullie volgen. Liefs en zegen van boven Just en Cootje

 
At 09:07, Anonymous Anoniem said...

Lieve Erwin en Emma,
Wat een lef hebben jullie toch om die stap naar Kiwiland te maken! Ik vind het GEWELDIG en verdrietig tegelijk, want we zullen jullie heel erg gaan missen!! Enne....Erwin enorm bedankt voor het fijne contact dat ik met jou in de muziekgroep mocht hebben. Ook heb ik wat afgelachen met jou, je hebt goeie humor! Lieve Emma en Erwin, ik wens jullie een hele goeie toekomst toe daar in Nieuw-Zeeland. Stay in touch!! Blijf vooral dicht bij God en bij elkaar,big hug,

Marga

 
At 06:04, Anonymous Anoniem said...

Hoi Erwin en Emma,

Nou, als het goed is zijn jullie er. Helaas nog niets op de blogger kunnen zien, maar wel erg beniewd. Jullie zullen wel kapot zijn van de reis. Het avontuur is begonnen, enne Erwin, is het nu wel reeel geworden voor je ?
Ik hoop dat jullie een goede tijd hebben bij Erwins pa en een goede eerste aanpassing, groetjes Cor

 
At 07:33, Anonymous Anoniem said...

Op klompen Nieuw Zeeland binnenstappen, al heimwee?
Wat een mooie foto's zeg. En nu maar hopen dat jullie snel werk vinden en een kerk waar jullie je steentje kunnen bijdragen.(Dus niet persee de grootste aantrekkelijkste!) liefs van de Hebly's

 
At 00:20, Anonymous Anoniem said...

Er staan nu 2 wokken in de tuin gevuld met water. Als de anti-aanbaklaag gaat verbrokkelen moet je de wok wegdoen. Het zijn prachtige vogelbadjes, de vogels hebben een hoop plezier en wij ook, met er naar te kijken. De eenden zijn nu weg, maar ze komen weer terug met een stuk of 10 kleintjes. De kat zal dat met grote belangstelling gade slaan, maar hij valt ze niet aan. (ik spreek uit ervaring)
P&M

 

Een reactie posten

<< Home