maandag, december 27, 2010

Het blijft geen feest

Tja, er liggen natuurlijk na de kerst geen kerstcadeautjes meer onder de kerstboom. Maar Tobin was daar toch nog niet van overtuigd, dus ging hij voor de zekerheid toch even op zijn buik liggen om onder de boom te kunnen kijken. Kijkt hij me vervolgens heel ernstig aan en zegt met zijn hoge stemmetje heel serieus "Helaas!..."

Dan maar spelen met het speelgoed van gisteren, dat leuke lieve lawaaiige stomme MACHTIG IRRITANTE ROTWAGENTJE met zijn rapmuziek.

Bedankt lieve ouders, voor wat u mijn zoon hebt gegeven...

2 Comments:

At 09:28, Anonymous Anoniem said...

Men...... wat een lied... (op een of andere manier meen ik mij te herinneren dat je niet echt weg bent (was) van Neerlans-talig liederen volklore.... (ooit een keer oud en nieuw met het Nederlandse lied wat vlgs mij niet helemaal in de smaak viel gevierd) Maar goed 4 jaar NieuwZeeland doet echt wonderen ! Je wordt er gewoon weer Nederlander van in hart en nieren!!!

 
At 09:29, Anonymous Anoniem said...

eh sorry, bericht door Imke achtergelaten... (ik ben altijd mijn inlognamen kwijt dus ben ik maar anoniem! )

 

Een reactie posten

<< Home