dinsdag, december 31, 2013

Welkom!

Als je bij het begin wilt beginnen kijk dan rechtsonder bij "archives" en kies de maand uit die je lezen wilt. Deze weblog begint bij augustus 2006.

Je kunt op elk afzonderlijk bericht reageren als je dat wilt. Klik dan bij de betreffende bericht op "Comments". Je kunt op die pagina dan alle commentaren lezen op dat bericht en zelf ook een bericht intypen. Kies onder het berichtveld voor "Other" i.p.v. "Anonymous": je kunt dan je naam ingeven zonder dat je een email-adres hoeft op te geven.

Veel plezier!

23 Comments:

At 01:55, Anonymous Anoniem said...

Wat is de betekenis van Dec. 1 2007 ?
Wat het verhuizen betreft heb ik wel wat ervaring met 2x in een Afrikaans land gewerkt en gewoond te hebben.
Veel geluk en sterkte
Ad

 
At 06:55, Blogger Erwin said...

Ik kan bij deze weblog de datum kiezen. Da's handig want dan kan ik een verhaal schrijven en dat later pas posten en toch de datum invullen waarop ik het schreef. Ik heb bij deze post een datum in de toekomst ingevuld zodat hij bovenaan blijft staan.

 
At 20:33, Anonymous Anoniem said...

Oh, nou snap ik het ! En ik maar denken wie is nu toch anymous?
Ach ja... Op mijn engels wordt ik vast niet toegelaten in N.Z. Dus moet ik maar als tourist !

 
At 20:39, Anonymous Anoniem said...

Ik heb um gevonden, de anymouse, ze loopt bij mij rond te springen.Ik zal beloven haar af en toe ff voer te geven dan kan die muis af en toe ook nog met jullie kletsen!Was gezellig gisteren! Tot zaterdag! groetjes Eddie (de man van anymouse)!

 
At 05:38, Anonymous Anoniem said...

Hi there, gaat lekker voortvarend zo vlak na de reis he? Ik hoop dat jullie snel leuk werk vinden (hoewel nog even een beetje 'doorgenieten' niet echt kwaad kan)

hartelijke groeten en suc6!

Remco

 
At 09:20, Anonymous Anoniem said...

Hallo Erwin en Emma,

Ik ben blij om te zien dat jullie al een beetje beginnen te settelen in Nieuw Zeeland. Wel lastig dat afspraken daar niet zo definitief zijn als dat hier het geval is.

Hier in Nederland is sinds afgelopen zondag het weer omgeslagen; het is nog steeds niet echt slecht, maar je voelt nu echt dat de herfst er aan komt.

Op het werk begin ik eindelijk wat positieve resultaten te krijgen, daar vetel ik je later wel meer over.

Heel veel succes in Kiwiland.

Houdoe,


Ron

 
At 07:05, Anonymous Anoniem said...

Hi Erwin en Emma,

Gefeliciteerd met jullie kamer.
Een eigen stekkie, da's fijn.
veel sterkte met verhuizing.
Ga je nog verder praten bij designline? kunnen we ideeen over bussen uitwisselen haha.
Veel plezier,
groeten,

Marti

 
At 06:59, Anonymous Anoniem said...

Hoi Emma en Erwin,
Ik heb vandaag jullie weblog doorgekregen van Marjo. Erg leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.Ik wens jullie, mede namens mijn huisgenoten, een geweldige toekomst toe in Kiwiland!Succes toegewenst bij het solliciteren...enne,fijn dat jullie nu een eigen stekje hebben!
Gods zegen en wijsheid toegewenst,
Groetjes,
Mariska,Jan&Marlou.

 
At 23:17, Anonymous Anoniem said...

Hallo Erwin en Emma,

Ik ben ongeveer 1 uur bezig geweest om jullie weblog door te nemen. Ik ben weer helemaal op de hoogte. Ook heb ik Margareth mee laten genieten van jullie belevenissen. Het is goed om te horen dat het jullie goed bevalt bij de Kiwi's.
Het gaat erg goed als ik het zo eens bekijk. Jullie zijn er nu 3 maanden. Jullie hebben een heel mooi huis, allebei een baan, prachtige woonomgeving, lekker klimaat. Klasse toch.
Ik hoop dat jullie ook een goede gemeente kunnen vinden waar je je thuis zult voelen.

Ik kan me niet herinneren dat ik je de Vlaspit heb gestuurd, want ik was na mijn laatste computercrash alle emailadressen kwijt. Fijn dat je op de een of andere manier toch aan de Vlaspit bent gekomen. Ik zal hem nu weer trouw naar jullie doorsturen.

Wij willen jullie een fijne en gezellige jaarwisseling wensen. Veel voorspoed en geluk in jullie nieuwe huis.

Jullie zijn ook naar NZ verhuisd omdat het een rijk land is met een ontspannen manier van leven. Even iets over deze nieuw gevonden rijkdom. Boven mijn bureau hangt mijn lijfspreuk die ik jullie toch nog even wil meegeven omdat ik rijk zijn ook wel erg plezierig vind, "De zegen des Heren maakt rijk, zwoegen voegt daar niets aan toe". (spreuken 10:22)
Ik hoop dat jullie deze tekst steeds in gedachten zullen houden, ook als je nog eens in wat zwaarder weer terecht komt.

God's rijke zegen toegewenst van ons samen.

P.S. er wordt een internetadres gevraagd als ik je dit bericht wil sturen. Je zult zien op mijn site dat we in dezelfde branche werken.

 
At 18:18, Blogger MarMis said...

Beste Erwinm

Ik heb jouw bovenste post een beetje gekopieerd. Vond deze wel heel erg duidelijk voor boven "mijn" weblog.
Hope you don't mind.

Wie weet dat we eens kunnen mailen ?

www.marmis.nl/nieuwzeeland

 
At 00:39, Anonymous Anoniem said...

Ja ik weet ook hoe Blogland in zijn werk gaat, zo ben ik nu dus op jullie Blog gekomen, end acht an zal ik ook maar meteen een reactei achter alten. En via expat blogging ben ik op jullie blog gekomen.Misschien leuk om te weten is dat ik ook een blog heb diit is m htyp://ibloghurt.wordpress.com je bent altijd welkom erop en je neem gerust een kijkje.Groetjes vanuit een zonnig NLdje.Van Geesje.

 
At 00:40, Anonymous Anoniem said...

Bedoel dit is mijn goede blogaders http://ibloghurt.wordpress.com

 
At 02:43, Anonymous Anoniem said...

Beste Erwin,
Ik heb jou adres gekregen van mijn vader (Ad de Beer)na dat wij bekend gemaakt hadden dat wij naar NZ gingen verhuizen.
Het is de bedoeling dat we medio Aug. 2008 naar Christchurch vertrekken met ons gezin.
Ad zei toen, ja Erwin van de TU zit daar ook, moet je maar even een berichtje achter laten.
Dus bij deze.
Wij komen in April voor twee weken om te verkennen als je wil houd ik je wel op de hoogte.

Groetje
Patrice de Beer

 
At 19:45, Anonymous Anoniem said...

Erwin, heb je hem gevoeld?
Elma en Jessica hebben het ervaren.
Ik en Frank, beiden aan het werk, helaas niet. Was toch een 5.6

Cheerz Sjon

 
At 03:20, Blogger Fred Mellink said...

Hallo Erwin en Emma,

Bij deze wil ik jullie blij maken met een nieuwe "service" die we kunnen bieden. We hebben een nieuwe moderne website van Het Baken. Als je je registreert als lid heb je extra facilitetien en kun je bijvoorbeeld alle preken van 2007 beluisteren. En te downloaden. Verder zijn er wat foto albums te bekijken. De URL is dezelfde gebleven: www.ebg-hetbaken.nl

Verder alles goed? Sorry, dat ik niet eerder reageerde, maar ja, als je 7 websites te onderhouden hebt naast drukke baan met nieuwe taken, dan kom je op gegeven moment tijd te kort.

Nog een nieuwtje. Via het vrijwilligerswerk van Compassion ben ik "toevallig" in contact gekomen met Casper Eekhof en ben ik bezig een gospel CD met hem te ontwikkelen Je kunt hem horen zingen op zijn oude site:

http://www.heartmusic.nl/casper-frames.html

Groetjes, Fred

 
At 07:19, Anonymous Anoniem said...

Heeee, Emma, er komt een kindje!! Ik heb al een tijdje niet gekeken en nu kijk ik weer eens (moet de rest nog doorlezen) en zie ik je foto. Toppie! Veel sterkte tijdens de bevalling; kan nooit meer lang duren en veel geluk en zegen met jullie gezinsuitbreiding!

groeten,
remco en annet

 
At 23:47, Anonymous Anoniem said...

Hallo Erwin en Emma, gefeliciteerd met jullie zoon.
Ik ben Yvonne de Beer, vrouw van Patrice die weer de zoon is van Ad.
Wij komen 8 augustus definitief naar Christchurch dus wellicht zullen we jullie een keer tegen het lijf lopen.
Of in de kroeg als PieterVDH moet zwemmen in Peking.
Patrice start 18 aug. bij Wyma(Hornby) als mechanical designer.
Ons emailadres is kiwibeer@hotmail.com of www.kiwibeerinnewzealand.blogspot.com

Laat even wat horen dan brengen we wat Brabantse gezelligheid uit Bladel mee.
Groetjes, veel geluk met jullie zoon en tot ziens.

Groetjes, Yvonne de Beer

 
At 21:34, Blogger Bert said...

hallo erwin en emma, mijn naam is bert en ik ben de broer van marja die ook in christchurch woond (dutchcorner). ik ben zelf al verschillende keren in nieuw zeeland geweest en heb al veel van het land gezien. in december kom ik er weer. mischien ontmoeten we elkaar nog wel. veel succes met jullie toekomst daar en nog gefeliciteerd met jullie baby.

 
At 06:36, Anonymous Anoniem said...

Hallo Erwin en Emma en Tobin,

Heel leuk dat ik jullie weer eens vond op het net. Ik ben weer grotendeels op de hoogte (tenminste vanaf 20 mei). Ik lees dat jullie een ander huis hebben. Waar is dit? Heb je foto's en zo?
Graag hoor ik wat jullie nu doen. Of moet ik dat in de stukken van vorig jaar zoeken.
Hier in de vreemde gaat alles zijn gangetje en we waren erg blij met het bericht van de geboorte vaan jullie zoon. We wensen jullie alle goeds en veel plezier en geluk met Tobin.

Nico en Margareth

 
At 10:10, Anonymous Anoniem said...

Tja.... ik dacht dat jullie wel wat meegemaakt zouden hebben nadat je het paspoort voor Tobin binnen had... maar het is nu eind maart. De lente begint hier... volgens mij zijn jullie al aan een winterslaap begonnen... Geen nieuws? Knuffel Imke

 
At 08:11, Anonymous Albert said...

Imke,

Je bent me voor. Ik begon me ook al af te vragen hoe het met de familie gaat......

 
At 11:04, Anonymous David said...

Leuke blog, deze hou ik zeker in de gaten. Ik verhuis zelf over 8 dagen naar NZ (Auckland).

Groet,

David

 
At 23:20, Blogger Peter said...

Altijd leuk om te zien dat er meerder Nederlanders aan deze kant van de wereld zijn die een weblog hebben en ook nog eens in de rolstoel industrie werkt.
Was goed om je te ontmoeten en wie weet tot ziens.

Grtjs Peter

 

Een reactie posten

<< Home