vrijdag, februari 11, 2011

Een goed excuus om te shoppen

Op 3 januari was het zover! Tobin voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Huilend en al natuurlijk want ons Tobinnetje houdt niet van veranderingen maar dat even terzijde.

Tobin op de peuterspeelzaal betekende voor mij: tijd om te solliciteren. Niet dat er veel te solliciteren viel want er waren geen geschikte banen dus na 1,5 week dacht ik. Ok, dit gaat wel een tijdje duren.

Op dinsdag 11 januari stond er plots een geschikte vacature maar toen werden Tobin en ik ziek. Op vrijdag kwam ik weer een beetje boven water en ik dacht kom laat ik nog eens bellen over die vacature. Ging via Randstad. Oeps, ze hadden de vacature alweer van het internet gehaald omdat ze zoveel reacties hadden...

Oh, je spreekt vloeiend Engels, nou stuur je CV dan toch maar. Maandag 24 januari eerste gesprek, 26 januari tweede gesprek, 27 januari einde van de dag: Werk! Ik word nu adminstratief commercieel medewerkster bij een heel klein bedrijfje in Delden. 16 februari begin ik voor 12 uur en vanaf 7 maart 20 uur per week.

Zo, ook weer geregeld. Nu ga ik winkelen want ik moet natuurlijk wel nieuwe kleren voor een nieuwe baan ;-)

1 Comments:

At 21:54, Anonymous Anoniem said...

Leuk, gefeliciteerd met je baan!
Maaike

 

Een reactie posten

<< Home