donderdag, april 08, 2010

Wonen in een huis waar je niet mag wonen

Tja, zoals jullie wel weten staat ons huis te koop, maar tot nu toe is er nog niet al te veel belangstelling. En dat is behoorlijk frustrerend, want we hebben flink ons best gedaan om het er zo mooi mogelijk te laten uitzien voor de open homes die de makelaar zoals hier gebruikelijk is elke week houdt.

We hebben onder andere de helft van onze meubels in de opslag gedaan, de computer in de gang gezet en alle andere dingen die je dagelijks nodig hebt in de overgebleven ruimtes gepropt. Dat is dus niet echt handig.

Vroeger hadden we bijvoorbeeld een plankje in de douche waar de deo en het scheerapparaat op stonden. Tegenwoordig mag dat niet meer, want nee, kaarsen staan natuurlijk veel mooier (zo lang je ze niet aansteekt tenminste want dan komen er vlekken op het plafond). Ik buk me dus een hernia om de deo of het scheerapparaat achter uit een kastje te halen. Verder staan in de keuken nu alle borden en kopjes op een andere plaats dan ze stonden, en telkens als ik iets wil pakken dat je niet elke dag nodig hebt krijg ik "dat is al ingepakt" te horen.

Emma's zus reageerde op de foto's van ons huis "wat netjes... woont daar eigenlijk wel iemand?" En het antwoord is wat mij betreft een hartgrondig "Nee!". Tenminste, we slapen er wel, maar wonen? Eeeeh... tja :-)

We hopen dus maar op een snelle verkoop... :-)

Labels: