zondag, september 17, 2006

Happy birthday to me

Vandaag, 17 september 2006, mocht ik vieren dat ik al weer 37 jaar op deze aarde rondloop. Dat was best bijzonder, want de aarde heeft het al die tijd maar met me uitgehouden ik ben nu half zo oud als mijn vader dit was mijn eerste verjaardag in NZ. Hopelijk volgen er nog vele :-)

Vanochtend ook voor het eerst naar een kerk hier geweest: de “New Life church”. En weer troffen we een halve kerk aan. Een paar jaar terug was dat omdat het toen Kerst was (en dan is het hier uitgestorven want het is hier met Kerst zomervakantie), en nu was het omdat er een of ander kamp was waar de meerderheid van de kerkleden heen was gegaan. Het “worship team” bestond nu uit een keyboard-speelster en een bassist, waarbij ik meteen merkte dat de problemen tussen een keyboardist en de bassist universeel zijn heheh.

’s Middags heerlijke carrot cake met een lekkere berg slagroom gehad (nu mocht het een keer), en daarna met Emma naar een van mijn lievelingsplekken in NZ gegaan, de Rakaia Gorge. En laat die nou net maar een uurtje rijden van Ashburton zijn!

Tijdens het ritje er naartoe bereikte onze NZ'se auto een mijlpaal: de 100.000 km! Als afsluiting van de avond lekker met zijn tweeën bij de Indiaan gegeten voor totaal 23 Euro, en dat was ook niet te versmaden. Al met al een geslaagde dag.

De komende week gaan we hard bezig met datgene waar we de afgelopen week door de jetlag, bijpraten, het zoeken naar een bank, het verkennen van het stadje en de supermarkten, het kopen van wat essentiële zaken, het bijhouden van de weblog e.d. niet echt aan toegekomen zijn: solliciteren! “De IT-banen liggen voor het oprapen in Christchurch!”. Eh… welgeteld DRIE advertenties in de hele zaterdagkrant??? Hmmm :-/ Dat wordt toch wat creatiever worden denk ik. Maar goed, dat maakt het ook wel weer spannend. We zullen zien… (en bellen, en mailen, en schrijven, en desnoods dreigen ;-)

5 Comments:

At 04:19, Anonymous Anoniem said...

Hoi E&E, allereerst hartelijk gefeliciteerd met je 37 ste jarige...
het is zeker je 1e keer NZ dat je verjaardag viert..
nu is nog bbbbbrrrrrrrr weertje he..:I
hier begint ook herfst aan het worden...:S

Tot meels,sms. msnen, nog meer....
enne je hebt leuke verhalen hier!

Hollands groeten van Astrid, Timo en Dominique

 
At 19:07, Anonymous Anoniem said...

Ga je wéér op zoek naar een bank?? Hoeveel banken hebben jullie nodig? stelletje kapitalisten! He, voor het weer had je niet weg hoeven gaan hoor! we zitten geloof ik nu midden in de zomer. Verder no comment. Succes met solliciteren!!! toedeloe
anymous

 
At 20:06, Anonymous Anoniem said...

lieve Erwin,
heeeel erg gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren. dat je nog maar heel lang gelukkig mag zijn met Emma samen.

een knuffel en een dikke zoen van
Maaike

 
At 03:08, Anonymous Anoniem said...

Ha die Erwin en Emma,

Leuk die 100.000 kilometer grens voorbij schieten, maar als ik zo naar die teller kijk;-) zijn jullie ook gelijk snelheids duivels geworden volgens mij.

gr Eddie

 
At 23:52, Blogger Erwin said...

Hoi Eddie,

Ik begon me al af te vragen of iemand het zou zien :-)

Gelukkig zijn we niet geflitst toen... Was nog een hele toer om die foto te maken want bij die snelheid (eigenlijk gingen we nog sneller maar de meter ging niet verder) staat de teller natuurlijk maar heel kort op 100.000.

;-)

 

Een reactie posten

<< Home