zondag, maart 29, 2009

Tobin kan staan!

Hij kon al staan als je hem vasthield, maar nu staat hij echt uit zichzelf op. Eerst kijkt hij dan heel triomfantelijk naar ons: "Goed he, ik sta!" en dan zie je hem denken "Oh nee, ik sta! Wat eng!" en gaat hij snel weer zitten.

Hij kan nu al goed lopen aan 2 handen, en hij wil bijna de hele tijd lopen lopen lopen, hij vindt het geweldig.

Hij begint ook steeds meer te brabbelen. Hij is erg sociaal want "we we we" is zijn favoriete woordje. Is nog eens wat anders dan "ik ik ik" ;-)

Labels:

1 Comments:

At 08:52, Anonymous Albert said...

"Hij is erg sociaal want "we we we" is zijn favoriete woordje. Is nog eens wat anders dan "ik ik ik" ;-)"
Ik hoop dat het nog heeeeeeeeel lang duurt voordat jullie weer aan deze twee zinnen moeten terugdenken. :)

 

Een reactie posten

<< Home