zondag, februari 22, 2009

Onze couch potato

Van mijn zus Yola hebben we vlak na de geboorte van Tobin een baby-DVD gekregen: "Baby Beethoven". Dat is een DVD met allemaal mooie beelden van bewegende glinstertjes en handpoppen op de luchtigste klassieke muziek van Beethoven.

Vanaf de eerste keer dat we die DVD lieten zien (een maand of 4 oud) was het een geweldig succes. Zo jong als hij was, was hij al gefascineerd door de beelden. En is dat nog steeds. Elke dag voor het eten hebben we een half uurtje TV tijd en daar gaat hij eens even lekker voor zitten, als een koning op zijn troon :-)

Hij is sowieso erg geïnteresseerd in de TV als die aanstaat. Wanneer ik Tobin op de arm heb en ik sta toevallig voor het beeld, wordt mijn hoofd geërgerd even aan de kant geduwd. Of ik er wel eens niet de hele tijd voor wil gaan staan ja...

Labels: ,