zondag, juli 26, 2009

Naar opa & oma

We zijn vandaag (zondag) afgereisd naar Ashburton om Opa & Oma Nieuw Zeeland een bezoekje te brengen. Dat kon nu weer, want ik ben weer beter. Ik ben de afgelopen 6 weken (!) een beetje uit de running geweest met een vervelende verkoudheid die eerst op mijn longen sloeg, toen op mijn stem en toen weer op mijn longen. En ja zo lang je ziek bent kun je maar het beste niet teveel bezoekjes brengen dan spreid je je ziektes ook niet zo in het rond he ;-)

Ik heb het uiteindelijk van Tobin gehad die het natuurlijk weer meenam van het kinderdagverblijf. Hij was er na 3 dagen al weer helemaal overheen. Maar goed, het gaat nu eindelijk weer wat beter dus kan ik ook weer aan het openbare leven deelnemen.


Zo gezegd zo gedaan. Het was erg mooi weer (zonnig en een graad of 15... let wel, het is hier nu eigenlijk januari!!) en Tobin heeft lekker in de grote tuin van Opa & Oma kunnen rondbanjeren totdat hij chagrijnig werd van vermoeidheid. En op de weg terug dus mooi in slaap viel. :-)


Labels: