vrijdag, juni 11, 2010

Oranjegekte in NZ

Nederland doet mee aan het WK voetbal en dat zullen ze hier tot in de verste uithoeken der aarde weten ook :-) De familie heeft namelijk onlangs aardig wat attributen opgestuurd zodat we hier in NZ Nederland kunnen supporteren in stijl!

Da's leuk, maar ze wilden ook nog wel even een foto hebben. Hmmm ik weet niet of dat nou zo verstandig is... voor je het weet heb je tegenwoordig 20 miljoen Twitterberichtjes aan je broek hangen als je een videootje op het web zet waarin je met je huig kan klapperen. Maar ja, we missen de Oranjegekte toch wel een beetje hier in het winterse NZ, dus laten we eens even  uit de band springen. Bovendien ben ik een vent, en trek ik dus die onderbroek aan hoor Imke!

Nou goed, daar sta ik dan, op mijn werk ook nog, in een foto die me waarschijnlijk tot in lengte van dagen gaat achtervolgen, bij aanstaande sollicitatiegesprekken met een frons voor me op tafel zal worden gelegd voordat het busje me afvoert, en op de trouwdag van Tobin vast nog wel in een grappig bedoeld stukje zal worden gebruikt om aan te tonen hoe goed het is dat Tobin nu de paternale invloedssfeer gaat verlaten.

Dusseh Nederlands Elftal, ik sta me hier te vernederen ter jullie-er meerdere eer en glorie, het minste wat je dan kunt doen is in ruil even het WK winnen. Akkoord?

Labels:

1 Comments:

At 03:18, Anonymous Anoniem said...

Yep!!!!!!!!!!!
Hulde !!!!!

Of die onderbroek nu over je broek heen moet ??? Is dat Nieuw-Zeelands??? Toch een beetje raar volk !! Alles achterstevoren!

maar ik moet zeggen: het staat je goed!

Schokking voor je collega's maar ach.... ze zullen inmiddels wel aan je gewend zijn of niet?

Nu na de tweede wedstrijd Nederland durven wij ook wel te gaan juichen!

Belofte maakt schuld.... je krijgt van mij een foto!

Imke

 

Een reactie posten

<< Home