maandag, november 01, 2010

Aan de slag

Vandaag was de eerste dag van mijn nieuwe baan. Het was vooral een kwestie van veel rondlopen om iedereen te leren kennen, want mijn directe manager is al een paar weken ziek en er is derhalve nog geen PC voor mij geregeld. Handtekeningenkwestie en zo :-) Maar goed, gelukkig is een van mijn directe collega's deze week op een cursus dus kan ik die PC tijdelijk gebruiken. En daarna even back to the basics met een blocnootje denk ik... leuk, die ontgroeningen :-)

Om een uur of 11 klonk het hard door de intercom: "Erwin Timmerman, receptie!". Ik en mijn collega's keken elkaar aan en dachten "wat is dat nou weer... net 2 uur binnen en dan al omgeroepen worden?" Maar het bleek dat er een heerlijke taart voor me klaar stond. Ik ben het eerste jaar namelijk gedetacheerd via het recruitingbedrijf Brunel, en behalve een baan bezorgden ze me dus ook nog een taart. En ik kan het er alleen maar helemaal mee eens zijn: een lekker begin is het halve werk!

Labels: