woensdag, oktober 06, 2010

Een baan...

Na een aantal sollicitatierondes heb ik gisteren tegelijkertijd een baan-aanbod gekregen van het bedrijf in Rijswijk èn het bedrijf in Almelo. Hoe bestaat het.

Tja, toen werd het wikken en wegen. Welke baan is het leukst, heeft de meeste doorgroeimogelijkheden, heeft de beste secundaire arbeidsvoorwaarden, en vooral, heeft een leuk team. Het ontliep elkaar niet veel, en uiteindelijk heeft o.a. de lokatie de doorslag gegeven: ik kies voor het rustige Twente in plaats van de hectische randstad. Als je net in een land met een 32x lagere bevolkingsdichtheid dan NL hebt gewoond, waarschijnlijk toch de verstandigste keuze.

En toen moest ik een bedrijf afwijzen. Dat was toch wel weer apart. Normaalgesproken ben je als sollicitant degene die het "helaas"-bericht ontvangt. Nu was ik degene die het moest versturen. Da's toch wel een leuke uitgangspositie :-)

Het bedrijf waar ik voor ga werken maakt röntgenanalyseapparatuur. Ik ga daar samen werken met 5 andere technisch auteurs, en ik start op 1 november. Ik heb er zin in! Almelo here we come!

Labels: