dinsdag, september 14, 2010

Bijna weer onderweg

Het is hier in Singapore  nu 21:15. Over en paar uur vertrekken we weer voor 12 uur vliegen met een kleuter. Oh joy... :-)

We zijn vandaag Singapore ingeweest. Eerst een rondrit per bus.


Toen een ritje in het grootste reuzenrad ter wereld.


Daarna zijn we nog een vriendin van Emma wezen opzoeken die toevallig net kortgeleden in Singapore is komen wonen, in een appartementencomplex met zwembad... heerlijk even zwemmen in zo'n warm land!!! We hadden geen zwembroekjes voor Tobin bij ons, dus hebben we hem maar zindelijkheidstrainingbroekjes aangedaan. En wat kunnen die dingen als ze eenmaal een half uur in het water hangen een vocht opnemen zeg! Het zag er erg koddig uit ;-)


Nu ligt hij lekker te slapen in de buggy. Hopenlijk slaapt hij lekker door in het vliegtuig.

1 Comments:

At 08:32, Anonymous Anoniem said...

hadieha.........
ik dacht de weblog is wel bijgewerkt: nieuwe laptop, nieuwe ervaringen... tenslotte zijn jullie ineens getransformeerd van kiwi tot kaaskop....

en volgens mij zeeën van tijd tussen alle sollicitatie gesprekken door, bloezen wassen en strijken, hopen dat je de weg kunt vinden zonder TOMTOM....

Grapje.........

Maar ja... je ziet het... ik heb altijd genoten van je weblog! Je hebt een FAN!!!!

toedlesssss en tot donderdag... (hoewel eddie nu geveld is door een fikse verkoudheid en bij mij de rillingen ook over de rug lopen!) Ga eerst nu een warme grog maken en dan maar weer in mijn mandje... en morgen gezond weer op!

toedles... love you all Imke

 

Een reactie posten

<< Home