donderdag, mei 22, 2008

De hielprik

Tobin heeft zich echt ongelooflijk voorbeeldig gedragen. Hij heeft vandaag z'n hielprik gehad en lag niet eens te krijsen! Zoals je kunt zien ligt hij gewoon rustig af te wachten wat er allemaal met hem gebeurt. Alhoewel dat ook toegeschreven kan worden aan dat hij nog wat weinig voedsel binnengekregen had, want daar worden ze futloos van.

Vanmiddag heeft hij voor het eerst ontdekt hoe de borst werkte en vanaf dat moment kon hij er niet meer genoeg van krijgen. Toen hij losschoot heeft hij zelfs Emma gebeten... kom hier met dat ding!! Maar hij heeft dus flink gedronken vandaag. Emma voelt zich een beetje een melkfabriek.

Dat hij na al die melk wat meer energie heeft nu heb ik gemerkt tijdens het badderen. Die eer viel mij te beurt maar hij heeft liggen schreeuwen alsof hij vermoord werd :-) (nee het water was niet te heet) Ik kreeg hem wel even rustig tot grote verbazing van de vroedvrouw van het ziekenhuis, maar dat duurde helaas niet lang.

Gelukkig voor mij en jammergenoeg voor hem kan ik babygehuil gewoon wegdrukken als achtergrondruis, dus daar heeft hij weinig aan, en ik des te meer :-)

Toen kreeg hij weer de borst maar hij had zich al zo druk gemaakt tijdens het badderen dat hij nog voordat hij echt gedronken had aan de borst in slaap viel. Tja...

Toen hebben Emma en ik nog even onze eerste beschuit met muisjes gegeten en ben ik weer naar huis gegaan.

Oh ja, ik heb vandaag ook op werk beschuit met muisjes uitgedeeld. Ik heb ongeveer 100x moeten uitleggen dat het een NL gewoonte is etc. Maar de meesten vonden het best lekker. Of ze durfden niet te zeggen dat ze het niet lekker vonden. In dat geval hadden ze zichzelf ermee want iedereen die het lekker vond mocht nog een stukje :-)

Labels: