vrijdag, mei 09, 2008

Nee, nog steeds niks.

Kijk maar...

Labels: ,

4 Comments:

At 21:53, Anonymous Anoniem said...

2 Hippums?

 
At 08:26, Anonymous Anoniem said...

"Elma zei...

2 Hippums?"

Daar lijkt het wel op.....
Maar alleen de jongelui kunnen daar op dit moment antwoord op geven.
Sterkte met de laatste loodjes!

 
At 08:12, Anonymous Anoniem said...

Nee, geen 2 Huppims, of de tweede moet erg zijn best gedaan hebben om zich achter de andere te verstoppen tijdens de scan. Nee het wordt waarschijnlijk een 10-ponder o.i.d... au.

 
At 21:13, Blogger Marja said...

Hallo Emma In blijde verwachting Hoop dat alles goed gaat. Ik kwam toevallig op jullie blog terecht.
Ik was op zoek naar blogs over Wijchen waar ik geboren ben en lang gewoond heb. Mag ik vragen hebben jullie een relatie met Wijchen?
Het lijkt erop dat jullie in Christchurch wonen? Wij ook.
Klik op mijn naam en je komet op mijn blog. Groetjes

 

Een reactie posten

<< Home