woensdag, juli 11, 2007

"The quality of your work is superb"

Deze maand werk ik alweer een half jaar bij Dynamic, en het bevalt me uitstekend. Het lijkt alweer eeuwen geleden dat ik nog werkeloos was. En terugkijkend, had ik daar best wat meer van mogen genieten. Maar ja, als je werkeloos bent dan weet je niet dat je over 3 maanden werk hebt. Voor hetzelfde geld (of eigenlijk voor een hoop minder geld) vind je helemaal geen werk… en dat voelt toch aanzienlijk minder chill.

Maar goed, de 6-maanden mijlpaal was aanleiding voor mijn eerste beoordelingsgesprek, en dat was een positieve verassing. Niet dat ik verwachtte dat ik het slecht had gedaan, maar om bijna aan het begin van het gesprek bovenstaande naar je hoofd geslingerd te krijgen was toch wel leuk moet ik zeggen :-)

Er waren natuurlijk ook een paar minpuntjes die Emma achteraf van harte kon beamen (zoals mijn chaotische manier van werken), maar overall was het toch zeer bemoedigend. Ik vind het zelf ook nog steeds erg leuk werk. Interessant, leuke sfeer, leuke collega’s, en ik heb het idee dat ik echt iets kan bijdragen (voor een voorbeeld van een handleiding die ik geschreven heb, zie hier, en download het DX System Manual). Dusss…ik heb het voorlopig nog prima naar m’n zin bij Dynamic!

Zo, en nu wordt het tijd om mijn schoenen maar weer eens aan te trekken, want van het ernaast lopen slijten mijn sokken zo snel :-)

2 Comments:

At 22:23, Anonymous Anoniem said...

Hardstikke leuk, zo'n beoordeling.
Proficiat.
Weet je al hoelang het nog duurt voordat je een vaste aanstelling krijgt?

 
At 23:20, Anonymous Anoniem said...

Het was al meteen een vaste aanstelling. Ik geloof dat er 2 maanden wettelijke proeftijd is, maar die zijn nu wel voorbij geloof ik :-)

 

Een reactie posten

<< Home