vrijdag, oktober 23, 2009

Mount Aspiring

Vandaag zijn we op advies van een vriend een stuk gaan rijden aan de linkerkant van Lake Wanaka richting Mount Aspiring. Ik denk dat ik een nieuw favoriet stukje van Nieuw Zeeland gevonden heb. Wat geweldig mooi weer allemaal.


Op een gegeven moment werd de verharde weg een gravel weg maar dat deert Erwin niet meer sinds onze Port Jackson ervaring in 2003. We zijn nog een heel stuk verder gereden maar we moesten op een gegeven moment omdraaien want we moesten door een ford (een riviertje dat de weg oversteekt) wat een beetje te diep was naar ons idee. En je kunt het wel proberen maar als het niet lukt om er doorheen te rijden duurt het heeeeeeeeeeeeeeeel lang voordat er hulp komt. Erwin vond het wel jammer om om te draaien. Hij was zo benieuwd wat er om het hoekje lag.......... :-)


PS: Gisteren (de dag dat we aankwamen in Wanaka) was duidelijk een van mijn off days. Ik kreeg het voor elkaar om op Erwin's bril te gaan staan, poot zo krom dat het door een opticien recht gezet moest worden. Toen ging ik op mijn zonnebril staan, poot eraf. En toen ik een was op de camping aan het doen was ging de wasmachine stuk... Volgens Erwin kon ik beter gewoon in bed gaan liggen: before you hurt yourself!

Labels: