zaterdag, februari 17, 2007

Blub blub

Tja, hoe moet ik dit nu weer uitleggen. Iedereen overkomt toch wel eens iets stoms, toch? TOCH??? Goed, de afgelopen week is mijn mobieltje dus in de toiletpot gevallen. Ja lach maar, dat deed Emma ook al ;-) Veel medeleven hoef ik van haar niet te verwachten met dit soort dingen :-) Mijn collega stelde me tenminste nog gerust met de mededeling dat dat wel meer mensen is overkomen. Niet dat ik ook maar iemand daarvan ken, trouwens :-)

Maar goed, hoe ik het nou weer voor elkaar krijg om mijn mobiel in de WC te dumpen? Wel, dat is simpel zat. Ik heb mijn mobiel meestal aan mijn riem hangen. Toen ik op mijn werk de WC in liep en me soepeltjes omdraaide hoorde ik plotseling “plons”. Toen ik daarna in de pot keek zag ik mijn mobieltje liggen, hevig bubbelend en om hulp roepend. Een snelle toiletpotgraaiactie kon niet voorkomen dat het display al halfvol water stond.

Ik had daarna in ieder geval wat te doen tijdens het toiletteren, droog-uw-mobiel-af-terwijl-u-leegloopt, zeg maar. Ik had ook de gelegenheid om te mijmeren over wat er zou zijn gebeurd als hij er in was gevallen nadat.... ach laat ook maar :-)

Helaas, ook de droge verdronken mobiel gaf weinig tekenen van leven. Ik maakte me al helemaal klaar om op zoek te gaan naar een nieuwe, maar voor de zekerheid heb ik hem eerst nog een paar dagen laten drogen. En wat denk je? Na een paar dagen doet hij het weer als vanouds! Zelfs van het display verdwijnen de vlekken langzaam. Ongelooflijk! Mensuh... als je een waterbestendige mobiel wil hebben: Siemens! :-)

Labels:

1 Comments:

At 21:48, Anonymous Anoniem said...

En dan .... start het langzame proces van corrosie van binnenuit.
Elma

 

Een reactie posten

<< Home